بنر مراسم یادواره شهدا

بنر مراسم یادواره شهدا

  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • 1704
0ديدگاه

بنر شهدای دفاع مقدس

بنر پشت سن مراسم یادواره شهدا

بنر یادواره شهدا

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید این طرح را در انواع چاپ بنر برای یادواره شهدا و یا بنر لایه باز برای یادبود شهدا و یا بنر مراسم یادواره شهدا و ... استفاده نمایید در این طرح بنر یادواره شهدا مکانی برای قرار دادن تصویر و نام شهدای مورد نظر شهرستان شما قرار داده شده است.

طرح بنر مراسم یادواره شهدا

به صورت لایه باز و قابل ویرایش بوده که دارای قسمت های زیر به صورت لایه های مجزا میباشد : تصویر png مقام معظم رهبری ، تصویر png امام خمینی ره ، طرح تذهیب در زمینه طراحی ، تصویر png کبوتر ، وکتور ابر در زمینه طراحی ، تصویر png پرچم ایران ، تایپوگرافی یادواره شهدای دفاع مقدس ، تصویر سنگر در زمینه بنر یادوراه شهدا ، طرح تذهیب در زمینه طراحی ، جمله و سخن مقام معطم رهبری درباره دفاع مقدس : دفاع مقدس مظهر آرمان خواهی است ، کادر برای قرار دادن تصاویر شهدا و نام شهدا (که به صورت پیش فرض قرار داده شده) ، وکتور png گل شقایق و لاله ، 18 مکان برای قرار دادن شهدای مورد نظر شما که میتوانید اضافه نیز نمایید ، و ... که همه قسمت های این بنر لایه باز یادواره شهدا دفاع مقدس قابل ویرایش است.

طرح بنر یادواره شهدای دفاع مقدس

در اندازه 30 در 50 سانتی متر طراحی شده و با رزرولیشن 300 که در نتیجه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و می توانید در انواع اندازه های بنر 3 در 4 متر و یا بزرگ تر به عنوان بنر پشت سن مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و یا انواع بنرهای یادوراه شهدا و یا انواع بنرهای مراسم یادبود شهدا دفاع مقدس و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز این بنر یادواره شهدا را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز یادواره شهدا

بنر لایه باز یادواره شهدا

طرح بنر یادواره شهدا

بنر لایه باز شهدا

 

جدول مشخصات بنر لایه باز مراسم یادواره شهدا
کد طرح 2266
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 50*30 cm
حجم فایل 49 MB
قیمت(تومان) 30/000 تومان

دانلود بنر لایه باز مراسم یادواره شهدا