بنر مراسم جشن شکوفه ها

بنر مراسم جشن شکوفه ها

  • شنبه 30 شهریور 1398
  • 851
0ديدگاه

بنر تبریک جشن شکوفه ها

بنر مراسم جشن شکوفه ها

در فرمت psd طراحی شده و به صورت لایه باز و قابل ویرایش . شما می توانید این طرح بنر لایه باز مراسم جشن شکوفه ها را در انواع چاپ بنر برای مراسم جشن غنچه ها و جشن شکوفه ها برای مدارس و یا انواع چاپ بنر برای تبریک جشن شکوفه ها و یا انواع بنرهای تبریک بازگشایی مدارس و ... استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز جشن شکوفه ها

دارای قسمت های زیر به صورت لایه های مجزا میباشد : وکتور png کتاب و دفتر ، متن بنر جشن شکوفه ها : شکوفه قشنگم در این ماه مهر و محبت ورودت را به باغ علم و دانش تبریک می گویم. که این متن بنر به خط شکیته نستعلیق طراحی شده ، وکتور png ژنگ مدرسه ، وکتور png بادکنک های رنگی و فانتزی ، وکتور png رنگین کمان کودکانه ، وکتور png کتاب و انواع لوازم التحریر ، وکتور png حرف خوا مثل خواندن ، وکتور png پسربچه به همراه مداد و کیف مدرسه ، تصویر png دختربچه در حال مطالعه و درس خواندن ، وکتور png گل و سبزه و درخت ، و ... که همه قسمت های این بنر تبریک جشن شکوفه ها و بازگشایی مدارس را می توانید ویرایش و سپس چاپ و استفاده نمایید.

بنر جشن شکوفه ها

که نمونه تصویر آن را در تصاویر بالا مشاهده می نمایید در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالا در چاپ بوده و می توانید در انواع بنرهای در اندازه های 3 متر در 4 متر و ... یا اندازه های دلخواه خودتان چاپ و استفاده نمایید شما می توانید از این بنر در انواع مراسم تبریک بازگشایی مدارس به عنوان بنر جشن شکوفه ها و یا بنر جشن غنچه ها استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز نمونه های لایه باز این بنر جشن شکوفه ها و غنچه ها را می توانید مشاهده نمایید:

 

نمونه بنر لایه باز جشن شکوفه ها

بنر لایه باز جشن شکوفه ها

بنر بازگشایی مدارس و جشن شکوفه ها

 

 

جدول مشخصات بنر لایه باز مراسم جشن شکوفه ها و غنچه ها
کد طرح 2261
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 19 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز مراسم جشن شکوفه ها