بنر مراسم اعتکاف

بنر مراسم اعتکاف

  • جمعه 16 اسفند 1398
  • 707
0ديدگاه

بنر پشت منبر مراسم اعتکاف

بنر اعتکاف

بنر لایه باز مراسم اعتکاف

طرح لایه باز بنر مراسم اعتکاف ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع چاپ بنر برای مراسم اعتکاف ، بنر پشت منبری مراسم اعتکاف ، بنر لایه باز اعتکاف ، بنر پشت سن مراسم اعتکاف ، و ... استفاده نمایید. تمامی قسمت های این طرح بنر مراسم اعتکاف لایه باز بوده و قابل ویرایش است.

بنر پشت منبری اعتکاف

بنر لایه باز پشت منبری اعتکاف ، یا بنر لایه باز برای پشت سن مراسم اعتکاف ، متشکل از لایه های زیر میباشد : وکتور کبوتر ، وکتور png شکوفه های بهاری ، وکتور نور ، طرح تذهیب و نقشه های اسلامی و اسلیمی در بکگراند بنر اعتکاف ، تصویر png دست در حال دعا ، متن اللهم ارزقنا توفیق الطاعه ، تایپوگرافی اعتکاف ، وکتور ابر ، طرح کاشی کاری اسلامی ، متن بنر اعتکاف لحظه های ناب با خدا بودن ، که به خط نستعلیق طراحی شده است ، وکتور png گلبرگ وگل های پرپر ، وکتور png قرآن ، وکتور فانوس png ، طرح سبزه و اسمان در بکگراند بنر پشت منبری مراسم ویژه اعتکاف ، و ... همه قسمت های این بنر لایه باز مراسم اعتکاف را می توانید ویرایش نمایید.

بنر مراسم اعتکاف

بنر لایه باز و پشت منبری مراسم اعتکاف ، در اندازه 30 در 50 طراحی شده است ، که قابل استفاده در انواع اندازه های 3 در 5 متر و یا بزگ تر نیز می باشد طرح دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با رزولویشن 300 طراحی شده است . در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر برای مراسم اعتکاف را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر مراسم اعتکاف

بنر لایه باز مراسم اعتکاف

بنر لایه باز مراسم اعتکاف

 

 

جدول مشخصات بنر لایه باز پشت منبری مراسم اعتکاف

کد طرح 2587
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*50 cm
حجم فایل 45 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز مراسم اعتکاف

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود