بنر لایه باز ولادت امام علی

بنر لایه باز ولادت حضرت علی (ع)

طرح لایه بار بنر ولادت حضرت علی (ع) و یا بنر میلاد حضرت علی (ع) ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd لایه باز و قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که قابل استفاده در چاپ : بنر ولادت حضرت علی (ع) ، بنر لایه باز ولادت حضرت علی (ع) ، بنر میلاد حضرت علی علیه السلام ، پوستر ولادت حضرت علی و روز پدر ، بنر میلاد حضرت علی و روز پدر ، بنر روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) و .... میباشد.

بنر لایه باز ولادت امام علی

این بنر لایه باز ولادت امام علی (ع) که پیشتر نیز گفته شد ، لایه باز بوده در نتیجه اینکه متشکل از لایه هایی میباشد که عبارتند از : وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، طرح تذهیب اسلامی ، وکتور نور ، وکتور گل ، طرح کادر و تذهیب در بکگراند بنر ولادت امام علی ، تایپوگرافی علی والی الله ، متن بنر : میلاد با سعادت مولای موتقیان امیر المومنین علی علیه السلام و روز پدر گرامی باد ، که به خط نستعلیق طراحی شده است ، و ... که میتوانید همه قسمت های این بنر لایه باز ولادت حضرت علی را ویرایش و سپس در انواع بنرهای عمودی برای ولادت حضرت علی و روز پدر استفاده و چاپ نمایید.

بنر میلاد حضرت علی علیه السلام

بنر لایه باز ولادت امام علی علیه السلام ، در اندازه استاندارد 30 در 42 سانتی متر و با ررولویشن 300 طراحی شده است در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالایی بوده و قابل استفاده در انواع اندازه های بنر عمودی برای روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) میباشد. در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر برای میلاد حضرت علی (ع) و ... استفاده نمایید.

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر ولادت و میلاد حضرت علی (ع)

بنر لایه باز میلاد حضرت علی

بنر ولادت حضرت علی لایه باز

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز ولادت حضرت علی (ع)

کد طرح 2578
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 25 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز ولادت امام علی (ع)

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود