بنر هفته پژوهش و فناوری

طرح بنر هفته پژوهش

طرح بنر لایه باز هفته پژوهش در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح را در انواع چاپ بنر برای هفته پژوهش و یا چاپ بنر برای روز پژوهش  یا انواع چاپ بنر برای هفته پژوهش و فناوری و .... استفاده نمایید در تصویر بالا می توانید نمونه این طرح بنر روز پژوهش را مشاهده نمایید.

طرح بنر روز پژوهش

طرح بنر لایه باز روز پژوهش دارای قسمت های زیر می باشد : خطاطی نستعلیق هفته پژوهش و فناوری گرامی باد ، جمله مقام معظم رهبری مرتبط با هفته پژوهش : تولید علم و تحقیقات حیات آینده کشور است ، که این متن به خط نستعلیق طراحی شده ، وکتور png مرتبط با فناوری ، وکتور png کتاب مرتبط با هفته پژوهش و فناوری ، وکتور png گل ، وکتور png پرچم ایران ، و ... که هفته قسمت های این طرح بنر روز پژوهش و یا هفته پژوهش را می توانید ویرایش نمایید.

بنر برای هفته پژوهش و فناوری

طرح بنر لایه باز روز پژوهش و فناوری و یا بنر لایه باز هفته پژوهش در اندازه 3 در 1 متر طراحی شده است که میتوانید اندازه آن را نیز بنا به نیاز خودتان تغییر داده و سپس به صورت بنر چاپ نمایید در تصاویر زیر هم می توانید نمونه های لایه باز این طرح بنر هفته پژوهش و فناوری را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر هفته پژوهش و فناوری

بنر هفته پژوهش و فناوری

بنر+هفته+پژوهش

 

جدول مشخصات طرح بنر برای هفته پژوهش و فناوری
کد طرح 2385
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 32 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز هفته پژوهش و فناوری

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.