بنر لایه باز عید نوروز

بنر لایه باز عید نوروز

  • چهارشنبه 21 اسفند 1398
  • 1007
0ديدگاه

بنر لایه باز عید نوروز

بنر لایه باز عید نوروز

طرح لایه باز بنر عید نوروز ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در چاپ انواع بنر برای عید نوروز ، بنر تبریک عید نوروز ، پوستر تبریک عید نوروز ، بنر تبریک سال نو ، بنر لایه باز سال نو ، طرح بنر تبریک سال نو و نوروز و .... استفاده نمایید.

بنر تبریک عید نوروز

طرح بنر تبریک عید نوروز ، شامل قسمت های زیر به صورت لایه های مجزا میباشد که عبارتند از : وکتور png شکوفه های بهاری ، طرح گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور نور ، بکگراند طرح تذهیب و اسلیمی ، تایپوگرافی شعر حافظ : بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن / به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن ، تایپوگرافی سال نو مبارک ، تصویر png عمو نوروز و مرغ و گل مینیاتوری ، وکتور گل ، و ... که می توانید همه قسمت های این بنر تبریک عید نوروز را ویرایش و سپس در انواع اندازه های مختلف بنر چاپ نمایید.

طرح بنر لایه باز عید نوروز

بنر لایه باز تبریک سال نو و عید نوروز ، در اندازه 30 در 42 بوده و با رزولویشن 300 طراحی شده است که می توانید در انواع سایزهای 2 در 3 متر و ... چاپ نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر تبریک عید نوروز و سال نو را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز تبریک عید نوروز و تبریک سال نو

بنر لایه باز عید نوروز

بنر لایه باز عید نوروز

 

جدول مشخصات بنر لایه باز تبریک عید نوروز

کد طرح 2591
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 27 MB
قیمت(تومان) 25/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز عید نوروز

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود

دسته بندي شده در : بنرهای مناسبتهای ملی ,