بنر سخن رهبر درباره انتخابات

بنر لایه باز جمله رهبر درباره انتخابات

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح را پس از دانلود ، در انواع چاپ بنر برای انتخابات و یا چاپ بنر جمله مقام معظم رهبری درباره انتخابات و یا بنر تبلیغاتی سخن رهبر درباره انتخابات و ... استفاده نمایید.

بنر سخن رهبر درباره انتخابات

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر به صورت لایه های مجزار می باشد : تصویر png و باکیفیت مقام معظم رهبری ، وکتور png نقش اسلیمی ، طرح تذهیب در زمینه و بکگراند طراحی ، وکتور گل ، طرح خطاطی متن سخن رهبر درباره انتخابات : همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است. که این جمله مقام معظم رهبری به خط نستعلیق طراحی شده ، تصویر png صندوق رای ، وکتور png پرچم ایران ، وکتور png پروانه و ... که همه قسمت های این طرح بنر لایه باز سخن مقام معظم رهبری درباره انتخابات را می توانید ویرایش نمایید.

طرح بنر تبلیغاتی سخن رهبر درباره انتخابات

در اندازه 30 در 42 و با رزرولویشن 300 طراحی شده که می توانید این اندازه را تغییر داده و به صورت بنر 2در 3 متر و یا حتی بزرگت و ... سایر اندازه های دلخواه خود به صورت بنر تبلیغاتی انتخابات و یا بنر تبلیغاتی جمله رهبر درباره انتخابات هم به صورت بنر و هم به صورت پوستر و .... چاپ نماید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه لایه باز و کیفیت این طرح سخن رهبر درباره انتخابات را مشاده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر سخن رهبر درباره انتخابات

بنر جمله مقام معظم رهبری درباره انتخابات

بنر لایه باز تبلیغاتی سخن رهبر درباره انتخابات

 

جدول مشخصات بنر لایه باز سخن رهبر درباره انتخابات
کد طرح 2340
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 21 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

دانلود بنر لایه باز سخن رهبر درباره انتخابات

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.