بنر لایه باز ستاد انتخاباتی

بنر ستاد انتخاباتی

طرح لایه باز بنر ستاد انتخاباتی در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید در انواع بنرهای لایه باز برای ستاد انتخاباتی و یا انواع طرح های تابلو بنر برای ستاد انتخاباتی کاندیدا و یا انواع بنرهای تبلیغاتی ستاد انتخاباتی نامزد انتخابات و ... استفاده نمایید.

طرح بنر ستاد انتخابات

بنر لایه باز ستاد انتخاباتی که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید متشکل از لایه های زیر میباشد : طرح تذهیب اسلامی ایرانی در بکگراند بنر ستاد انتخاباتی ، وکتور گل png ، وکتور png مرغ ، مکانی برای قرار دادن تصویر و نام نامزد انتخاباتی مورد نظر شما ، خطاطی ستاد انتخاباتی کاندیدای انتخاباتی مردمی ، خطاطی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، وکتور png پرچم ایران ، وکتور نور ، شعار انتخاباتی اندیشه ای نو ایجاد تحول ، و ... که می توانید کلیه قسمت های این طرح بنر لایه باز ستاد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را ویرایش نمایید و سپس در انواع بنرهای افقی برای ستاد انتخاباتی کاندیدا مورد نظرتان استفاده نمایید.

طرح لایه باز بنر ستاد انتخاباتی

طرح لایه باز بنر ستاد انتخاباتی در اندازه 3 در 1 متر طراحی شده است که می توانید در انواع بنرهای تبلیغاتی ستاد انتخابات و یا انواع بنر ستاد انتخاباتی برای کاندیدا مورد نظرتان استفاده نمایید در تصاویر زیر میتوانید نمونه های لایه باز این بنر ستاد انتخاباتی را مشاهده نمایید .

 

نمونه تصویر طرح لایه باز ستاد انتخاباتی کاندیدا

بنر ستاد انتخاباتی لایه باز

بنر برای ستاد انتخاباتی

 

جدول مشخصات بنر لایه باز ستاد انتخاباتی کاندیدا
کد طرح 2421
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 100*300 cm
حجم فایل 27 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود طرح لایه باز بنر ستاد انتخاباتی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود