بنر لایه باز زنگ آراستگی

بنر لایه باز زنگ آراستگی

در فرمت psd طراحی شده است که می توانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای زنگ آراستگی و یا چاپ پوستر برای زنگ آراستگی برای مدارس دخترانه و پسرانه و .... استفاده نمایید. شما می توانید از این طرح بنر زنگ آراستگی برای مدارس دخترانه و پسرانه استفاده نمایید.

بنر زنگ آراستگی

به صورت لایه باز طراحی شده که متشکل از لایه های زیر به صورت مجزا میباشد که کلیه قسمت های آن قابل ویرایش و جابه جایی میباشد : وکتور png ریسه های رنگی و ریسه به شکل پرچم ایران ، وکتور png تابلو چوبی با عنوان زنگ آراستگی ، وکتور png برگ درختان ، متن بنر زنگ آراستگی : 5 دقیقه قبل از آخر مدرسه ، وکتور png رنگین کمان ، وکتور png مدادرنگی برای قرار دادن نوشته ها و متن بنر زنگ آراستگی که دارای متن های زیر میباشد : پاک کردن تخته سیاه ، بستن پنجره های کلاس ، جمع آوری زباله های زیر میز ، به صف شدن دانش آموزان ، بازدید کلاس توسط نماینده کلاس ، بازدید از کشوی میز ، پوشیدن لباس ، خاموش کردن چراغ کلاس بعد از خروج ، جمع آوری وسایل . اماده کردن کیف ، ....

طرح بنر لایه باز زنگ آراستگی

در اندازه 30 در 42 طراحی شده که می توانید اندازه آن را تغییر دهید و به انداه های دلخواه چاپ نمایید ( طرح دارای کیفیت بالایی میباشد) در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز زنگ آراستگی را مشاهده نمایید.

 

نمونه لایه باز بنر زنگ آراستگی

بنر لایه باز زنگ آراستگی

بنر زنگ آراستگی

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بنر زنگ آراستگی
کد طرح 2311
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 18 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز زنگ آراستگی