بنر روز نوجوان و بسیج دانش آموزی

بنر روز نوجوان و بسیج دانش آموزی

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز و قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید به صورت چاپ بنر برای روز نوجوان و یا چاپ بنر برای روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و یا به صورت چاپ پوستر برای روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و ... استفاده نمایید.

طرح لایه باز بنر روز نوجوان و بسیج دانش آموزی

به صورت لایه های مجزا زیر میباشد : تایپوگرافی روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ، متن بنر : 8 آبان ماه روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گرامی باد ، تصویر تذهیب در زمینه بنر ، وکتور png نور ، وکتور png پرچم ایران ، طرح تذهیب اسلامی و ایرانی در زمینه و بکگراند بنر روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ، تصویر png مقام معظم رهبری و دانش آموز بسیجی ، وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور png گل ، وکتور png کادر تذهیب دار ، خطاطی جمله مقام معظم رهبری درباره بسیج دانش آموزی : بسیج دانش آموزی بیش از همیشه به خودسازی هوشمند و پایدار نیازمند است . که این متن به خط نستعلیق طراحی شده است ، و ... شما می توانید کلیه قسمت های این بنر روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را ویرایش نمایید.

بنر روز نوجوان و بسیج دانش آموزی

در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده است در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالا بوده که می توانید به صورت بنر در اندازه های 2 در 3 متر و ... و یا به اندازه سایر اندازه های مد نظر و دلخواه خود چاپ و استفاده نمایید در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز روز نوجوان و بسیج دانش آموزی

بنر روز نوجوان

بنر روز بسیج دانش آموزی

 

جدول مشخصات بنر لایه باز روز نوجوان و بسیج دانش آموزی
کد طرح 2320
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 51 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز روز نوجوان و بسیج دانش آموزی