بنر لایه باز روز جهانی معلولین

بنر روز معلولین

طرح لایه باز بنر روز جهانی معلولین در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این بنر روز جهانی معلولین را پس از دانلود در انواع چاپ بنر روز معلولین و یا چاپ بنر روز جهانی معلولین و یا پوستر روز جهانی معلولین و ... استفاده نمایید.

بنر لایه باز روز جهانی معلولین

طرح بنر برای روز جهانی معلولین دارای لایه های زیر می باشد : وکتور png آیکن و علامت معلولین به همراه لپ تاپ ، وکتور png گل ، طرح تذهیب اسلامی در بکگراند بنر روز جهانی معلولین ، متن بنر برای روز معلولین : توانایی اش را در نظر بگیریم نه ناتوانی اش ، که این متن به خط نستعلیق طراحی شده ، متن بنر 12 آذر ماه روز جهانی معلولین گرامی باد ، وکتور png اسلیمی ، و ... که می توانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ بنر و پوستر برای روز جهانی معلولین استفاده نمایید.

بنر لایه باز روز معلولین

در اندازه 30 در 42 و با رزرولویشن 300 طراحی شده در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالایی بوده و می توانید به صورت بنر 2 در 3 متر و ... سایر اندازه های دلخواه خود چاپ و استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز نمونه های لایه باز این بنر روز جهانی معلولین را مشاهده می نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر روز جهانی معلولین

بنر لایه باز روز جهانی معلولین

بنر لایه باز روز معلولین

 

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بنر برای روز جهانی معلولین
کد طرح 2350
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 15 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

دانلود بنر لایه باز روز جهانی معلولین

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.

 

دسته بندي شده در : بنرهای مناسبتهای ملی ,