بنر هفته تربیت اسلامی

بنر لایه باز هفته تربیت اسلامی

طرح بنر لایه باز هفته تربیت اسلامی که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در چاپ انواع بنر برای روز تربیت اسلامی ، یا بنر هفته تربیت اسلامی و یا بنر بزرگداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی و .... استفاده نمایید. کلیه قسمت های طرح بنر روز تربیت اسلامی قابل ویرایش است.

بنر روز تربیت اسلامی

طرح بنر روز تربیت اسلامی و روز امور تربیتی شامل قسمت های زیر میباشد : تصویر png شهیدان رجایی و باهنر ، وکتور پرچم ایران ، وکتور گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور png تذهیب و نقش های اسلامی در بکگراند بنر هفته تربیت اسلامی ، جمله مقام معظم رهبری درباره هفته تربیت : امور تربیتی صدقه ی جاری شهیدان رجایی و باهنر است . که این متن به خط نستعلیق طراحی شده است ، متن بنر خطاطی شده روز تربیت اسلامی : هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گرامی باد ، طرح تذهیب و .... که همه قسمت های این بنر لایه باز هفته تربیت اسلامی را می توانید ویرایش نمایید.

بنر روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

این طرح بنر لایه باز هفته تربیت اسلامی در اندازه استاندارد 30 در 42 طراحی شده است و با رزرولویشن 300 در نتیجه در انواع چاپ بنرهای 2 در 3 متر و بزرگتر و .. نیز می توانید چاپ نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر لایه باز هفته تربیت اسلامی را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی

بنر روز امور تربیتی

بنر روز تربیت اسلامی

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

کد طرح 2552
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 38 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز روز تربیت اسلامی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود