بنر تبریک روز آتش نشانی

بنر روز آتش نشانی

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده که میتوانید این طرح پس از دانلود در انواع بنر برای روز آتش نشانی و یا انواع بنر برای روز آتش نشانی و ایمنی و یا انواع پوسترهای تبریک روز آتش نشانی و ... استفاده نمایید.

طرح بنر روز آتش نشانی و ایمنی

به صورت لایه باز طراحی شده و دارای قسمت های زیر میباشد : تصویر png آتش نشان در حال کمک به کودک ، تایپوگرافی : هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی گرامی باد ، سخن مقام معظم رهبری درباره روز آتش نشان : شهامت و فداکاری آتش نشانان دل را از تحسین و تمجید و نیز از نگرانی و اندوه آکنده می سازد. که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، طرح کادر تذهیب دار ، وکتور png پرچم ایران در زمینه بنر روز آتش نشانی ، وکتور png گل های مینیاتوری ، بکگراند آتش نشانان و ... که همه قسمت های این بنر روز آتش نشانی قابل ویرایش و جابه جایی میباشد.

بنر لایه باز روز آتش نشانی و ایمنی

در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده و دارای کیفیت بالایی میباشد که میتوانید در انواع بنرهای بزرگ 3 در 4 متر و یا ... چاپ نمایید. در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز این بنر روز آتش نشانی را مشاهده نمایید .

 

نمونه بنر لایه باز روز آتش نشانی

بنر لایه باز روز آتش نشانی

بنر روز آتش نشانی و ایمنی

 

جدول مشخصات بنر لایه باز روز آتش نشانی و ایمنی
کد طرح 2269
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 31 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

بنر لایه باز روز آتش نشانی و ایمنی