بنر رحلت امام خمینی

بنر لایه باز رحلت امام خمینی (ره) در فرمت psd بوده است شما می توانید از این طرح در انواع چاپ بنر  ارتحال امام خمینی (ره) به صورت عمودی استفاده نمایید این طرح در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است با توجه به فرمت این طرح کلیه قسمتهای آن را نیز می توانید ویرایش نموده و در انواع چاپ بنر و پوستر سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) استفاده نمایید.

بنر لایه باز ارتحال امام خمینی (ره)

طرح بنر لایه باز ارتحال امام خمینی (ره) متشکل از قسمتهای زیر بوده است : تایپوگرافی روح الله ، خطاطی هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود ، وکتور شمع ، وکتور گل های مینیاتوری ، وکتور پروانه ، کادر تذهیب دار در بکگراند طرح ، متن بنر خطاطی شده : سالگرد عروج ملکوتی و جانسوز حضرت امام خمینی (ره) تسلیت باد ، و ... که می توانید همه قسمتهای نام برده را در نمونه تصویر بالا مشاهده نموده و ویرایش نیز نمایید.

بنر ارتحال امام خمینی

بنر لایه باز ارتحال امام خمینی (ره) در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده است که می توانید در اندازه های 2 در 3 متر و ... به صورن بنر و پوستر برای این مناسبت استفاده نمایید نمونه تصاویر طرح لایه باز این بنر رحلت امام خمینی (ره) را در زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر رحلت امام خمینی (ره)

بنر لایه باز رحلت امام خمینی

بنر ارتحال امام خمینی

 جدول مشخصات بنر لایه باز رحلت حضرت امام خمینی (ره)

کد طرح 2639
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 CM
حجم فایل 23 MB
قیمت(تومان) 30/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز رحلت امام خمینی (ره)

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود