بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس دخترانه

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پس اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است . شما می توانید این طرح بنر لایه باز خیر مقدم بازگشایی مدارس و یا بنر خیر مقدم برای بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید را برای مدارس دخترانه و ... استفاده نمایید .

بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر به صورت لایه باز مجزار میباشد :وکتور png تصویر دختربچه باحجاب به همراه کیف ، وکتور png تصویر دختربچه باحجاب به همراه کیف مدرسه و لوازم التحریر ، وکتور png لوازم التحریر ، وکتور png سبزه و آسمان ، وکتور png بادکنک های رنگی ، وکتور png ریسه های رنگی و ریسه به شکل پرچم ایران ، متن بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس : مقدم اولیای محترم و دانش آموزان عزیز را در آغازین روز مهر ماه گرامی می داریم. که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، وکتور png کتاب درسی ، زنگ مدرسه ، و ساعت و ... که همه قسمت های این بنر خیر مقدم برای بازگشایی مدارس می توانید ویرایش نمایید.

بنر لایه باز خیر مقدم اولیا ، معلمان و دانش آموزان

در اندازه 300 در 100 سانتی متر طراحی شده است که می توانید این اندازه را تغییر داده و به اندازه دلخواه خود به صورت بنر افقی برای خیر مقدم دانش آموزان ؛ معلمان و اولیا برای آغاز سال تحصیلی جدید و برای بازگشایی مدارس استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر خیر مقدم دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس برای مدارس دخترانه را مشاهده نمایید .

 

نمونه طرح لایه باز بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

بنر خیر مقدم دانش آموزان

بنر خیر مقدم برای بازگشایی مدارس

جدول مشخصات بنر لایه باز خیر مقدم بازگشایی مدارس دخترانه
کد طرح 2254
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 30 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس