بنر هفته وحدت

بنر ولادت پیامبر و ولادت امام صادق و هفته وحدت

در فرمت psd طراحی شده است و به صورت لایه باز و قابل ویرایش . شما می توانید این طرح بنر هفته وحدت را پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای هفته وحدت و یا چاپ بنر برای ولادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و پوستر هفته وحدت و ... با توجه به نیازتان استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز هفته وحدت

دارای قسمت های زیر به صورت لایه های مجزا میباشد که عبارتند از : تصویر png گنبد مسجد پیامبر ص ، تایپوگرافی هفته وحدت گرامی باد که به خط نستعلیق طراحی شده ، وکتور png گل های مینیاتوری در زمینه بنر هفته وحدت ، طرح تذهیب اسلامی و ایرانی در بکگراند بنر ، وکتور png کبوترهای ، وکتور png ایر ، جمله مقام معظم رهبری درباره هفته وحدت : با اتحاد مسلمین دنیای اسلام سربلند خواهد شد. که این متن به خط نستعلیق طراحی شده ، متن بنر برای هفته وحدت : سالروز ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت گرامی باد. که این متن نیز به خط نستعلیق تهیه و طراحی شده است. و ... کلیه قسمت های این بنر لایه باز ولادت پیامبر و امام صادق و هفته وحدت را می توانید ویرایش و جابه جا نمایید.

طرح بنر لایه باز هفته وحدت

در اندازه 30 در 42 با رزرولویشن 300 طراحی شده و دارای کیفیت بالایی بوده و می توانید به صورت بنر 2 در 3 متر و یا حتی بزرگتر برای هفته وحدت و یا پوستر برای هفته وحدت و ولادت پیامبر و امام صادق استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر لایه باز ولادت پیامبر اکرم ص و ولادت امام صادق ع و هفته وحدت را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر هفته وحدت

بنر لایه باز هفته وحدت

بنر ولادت پیامبر و امام صادق و هفته وحدت

 

جدول مشخصات بنر لایه باز ولادت پیامبر(ص) و ولادت امام صادق(ع) و هفته وحدت
کد طرح 2332
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 24 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز هفته وحدت

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.