بنر لایه باز روز نیروی دریایی

بنر لایه باز روز نیروی دریایی

طرح بنر برای روز نیروی دریایی که تصویر نمونه آن را در بالا مشاهده می نمایید به صورت لایه باز و در فرمت psd طراحی شده و در فرمت psd بوده و قابل ویرایش که می توانید در انواع بنرهای 2 در 3 متر به صورت بنر تبریک برای روز نیروی دریایی و یا بنر روز نیروی دریایی که برابر با هفتم آذر ماه هر ساله می باشد استفاده نمایید.

بنر تبریک روز نیروی دریایی

طرح لایه باز بنر برای روز نیروی دریایی از لایه های زیر تشکیل شده است : وکتور png گل ، وکتور png ابر ، تصوبر png نیروی دریایی ، تایپوگرافی ومتن بنر برای روز نیروی دریایی : 7 آذر ماه روز نیروی دریایی را به نگهبانان خستگی ناپذیر دریاها تبریک می گوییم ، که این متن به خط نستعلیق طراحی شده ، طرح تذهیب در زمینه طراحی ، وکتور پروانه ، وکتور png پرچم ایران ، و .... که همه قسمت های این بنر لایه باز روز نیروی دریایی را می توانید ویرایش و سپس برای بنر روز نیروی دریایی چاپ و استفاده نمایید.

طرح بنر روز نیروی دریایی

بنر لایه باز روز نیروی دریایی در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده که می توانید در انواع سایزهای بزرگ 2 در 3 متر به صورت بنر و ... چاپ و استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر روز نیروی دریایی را مشاهده نمایید .

 

نمونه بنر لایه باز روز نیروی دریایی

بنر لایه باز برای روز نیروی دریایی

بنر روز نیروی دریایی لایه باز

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بنر روز نیروی دریایی
کد طرح 2348
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 36 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

دانلود بنر لایه باز روز نیروی دریایی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.