بنر لایه باز بازگشایی مدارس

بنر لایه باز بازگشایی مدارس

  • چهارشنبه 27 شهریور 1398
  • 607
0ديدگاه

بنر تبریک آغاز سال تحصیلی جدید

طرح بنر آغاز سال تحصیلی جدید

در فرمت psd و به صورت لایه باز و قابل ویرایش بوده که در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما میتوانید پس از دانلود این طرح بنر بازگشایی مدارس و یا طرح بنر تبریک بازگشایی مدارس به عنوان بنر تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و یا بنر تبریک بازگشایی مدارس و ... استفاده و چاپ نمایید.

بنر لایه باز بازگشایی مدارس

دارای قسمت های زیر میباشد : متن بنر بازگشایی مدارس : فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت گرامی باد . که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده است ، وکتور png بادکنک ، وکتور png آسمان ، متن بنر آغاز مهر و بازگشایی مدارس : مهر زنگ روشنایی و امید. که این متن به خط شکسته طراحی شده ، وکتور png لوامز التحریر و مدادهای رنگی ، وکتور png برگه کاغذ ، تصویر png معلم و دانش آموزان ( این قسمت لایه باز نیست ) وکتور png سبزه و گل و ... که همه قسمت های را می توانید ویرایش نموده و در انواع چاپ بنر برای آغاز سال تحصیلی جدید و یا بنر برای بازگشایی مدارس استفاده نمایید.

طرح بنر بازگشایی مدارس

در اندازه 30 در 42 و با رزولویشن 300 طراحی شده که می توانید این اندازه را تغییر داده و در انواع سایزهای بنر برای بازگشایی مدارس و یا انواع طرح بنر برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس استفاده نمایید. در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر بازگشایی مدارس را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

بنر آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

بنر آغاز سال تحصیلی جدید

 

جدول مشخصات بنر لایه باز بازگشایی مدارس
کد طرح 2256
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 20 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس