بنر آغاز امامت حضرت مهدی

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز طراحی شده است . که می توانید این طرح بنر لایه باز آغاز امامت حضرت مهدی عج را پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای آغاز امامت حضرت مهدی و یا چاپ بنر برای آغاز امامت حضرت ولیعصر عج و یا چاپ بنر برای آغاز امامت امام زمان و ... استفاده نمایید.

بنر لایه باز آغاز امامت حضرت مهدی

به صورت لایه باز بوده که دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png گل و گلبرگ های درخت ، طرح تذهیب اسلامی در بکگراند بنر آغاز امامت حضرت مهدی ، تصویر png گنبد مسجد جمکران ، وکتور png کبوتر ، تایپوگرافی و متن بنر برای آغاز امام حضرت مهدی عج : ما غائبیم او منتظر آمدن ماست ، طرح تذهیب اسلیمی ، وکتور png ابر ، متن بنر برای آغاز امامت حضرت مهدی عج : هشتم ربیع الاول آغاز امامت حضرت مهدی (عج) مبارک باد . که این متن به خط نستعلیق طراحی شده ، و ... که همه قسمت های این بنر تبریک آغاز امامت حضرت مهدی عج را می توانید ویرایش نمایید.

طرح بنر برای آغاز امامت حضرت مهدی

در اندازه 30 در 42 سانتی متر بوده و دارای کیفیت بالا بوده که می توانید در انواع اندازه های بنر 2 در 3 متر و ... به صورت بنر چاپ نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر آغاز امامت حضرت مهدی عج را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر آغاز امامت حضرت مهدی عج

بنر آغاز امامت حضرت مهدی

بنر لایه باز آغاز امامت حضرت مهدی

 

 

جدول مشخصات بنر لایه باز برای آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
کد طرح 2323
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 26 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

دانلود بنر لایه باز آغاز امامت حضرت مهدی عج