بنر عید نوروز ویژه مدارس

بنر عید نوروز ویژه مدارس

  • پنجشنبه 22 اسفند 1398
  • 943
0ديدگاه

بنر لایه باز عید نوروز برای مدارس

بنر لایه باز عید نوروز

طرح لایه باز بنر عید نوروز ، و یا بنر تبریک عید نوروز ، و یا بنر تبریک سال نو ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd ، و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در چاپ انواع بنر برای تبریک عید نوروز برای مدارس ، بنر لایه باز برای عید نوروز ویژه مدارس ، بنر برای تبریک سال نو برای مدارس و دبستان ها ، بنر تبریک سال نو و عید نوروز و .... استفاده و چاپ نمایید.

بنر تبریک عید نوروز ویژه مدارس

طرح لایه باز بنر تبریک عید نوروز ، به صورت لایه باز طراحی شده است و متشکل از لایه های زیر میباشد : تایپوگرافی 3 بعدی سال نو مبارک ، وکتور شاخ و برگ درختان ، وکتور png شکوفه ها بهاری ، وکتور سبزه و گل و آسمان ، وکتور png مرغ و گل ، تصویر png عمو نوروز و پسربچه و دختر بچه با حجاب به همراه سفره هفت سین ، وکتور پروانه و نور و ... که میتوانید همه قسمت های این طرح بنر عید نوروز ویژه مدارس را ویرایش نمایید.

بنر لایه باز عید نوروز مناسب برای مدارس

همانطور که پیشتر گفته شد ، این بنر لایه باز تبریک عید نوروز ویژه مدارس و دبستان ها تهیه و طراحی شده است . سایز و اندازه این بنر تبریم عید نوروز مدارس ، 300 در 100 بوده که میتوانید اندازه آن را نیز بزرگتر استفاه و چاپ نمایید در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر تبریک عید نوروز و یا بنر عید نوروز را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز تبریک عید نوروز ویژه مدارس

بنر لایه باز عید نوروز

بنر عید نوروز برای مدارس

 

جدول مشخصات بنر لایه باز  تبریک عید نوروز ویژه مدارس

کد طرح 2596
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 46 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز عید نوروز برای مدارس

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود