بنر عید نوروز برای مدارس

بنر عید نوروز برای مدارس

  • چهارشنبه 21 اسفند 1398
  • 906
0ديدگاه

بنر عید نوروز برای دبستان

بنر لایه باز عید نوروز ویژه مدارس

طرح بنر لایه باز تبریک عید نوروز و یا بنر تبریک سال نو و عید نوروز ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید به صورت عمودی در فرمت psd و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت و ویژه مدارس و دبستان ها ، تهیه و طراحی شده است شما می توانید از این طرح در چاپ انواع بنر برای تبریک عید نوروز در دبستان های ، پیش دبستانی ها و ... به عنوان بنر برای تبریک سال نو و نوروز و ... استفاده نمایید.

بنر لایه باز عید نوروز برای دبستان

این طرح بنر لایه باز تبریک عید نوروز ، به صورت کودکانه طراحی شده است که مناسب برای دبستان های و مدارس میباشد و متشکل از لایه های زیر میباشد : تایپوگرافی سال نو مبارک ، وکتور پروانه ، وکتور گل و شکوفه های بهاری ، وکتور نور در بکگراند بنر ، وکتور سبزه و آسمان در بکگراند و زمینه بنر عید نوروز ، وکتور png شاخ و برگ درخت ، تصویر png عمو نوروز و دختربچه و بسربچه به همراه سفره هفت سین ، وکتور png گل و بوته و ... که همه قسمت های این بنر عید نوروز ویژه دبستان ها ، را می توانید ویرایش و سپس چاپ و استفاده نمایید.

بنر عید نوروز و تبریک سال نو برای مدارس

طرح لایه باز بنر عید نوروز در اندازه 30 در 42 و با رزرولویشن 300 بوده و می توانید به صورت بنر 2 در 3 متر و ... برای بنر تبریک نوروز برای مدارس دبستان و پیش دبستان و .... استفاده نمایید. در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز این بنر تبریم نوروز را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر لایه باز بنر تبریک عید نوروز برای دبستان ها و مدارس

بنر عید نوروز برای دبستان

بنر عید نوروز برای دبستان

 

جدول مشخصات بنر لایه باز تبریک عید نوروز

کد طرح 2594
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 25 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز عید نوروز برای مدارس

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود