بنر شورای دانش آموزی

بنر شورای دانش آموزی

  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • 2247
0ديدگاه

بنر کمیته شورای دانش آموزی

بنر کمیته شورای دانش آموزی

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز و قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما میتوانید از این طرح به عنوان طرح بنر شورای دانش آموزی مدارس در انواع چاپ بنر برای شورای دانش آموزی و یا نمودار تشکیلاتی شورای دانش آموزی و یا بنر کمیته شورای دانش آموزی و ... استفاده نمایید.

بنر شورای دانش آموزی

به صورت لایه باز طراحی شده که دارای قسمت های زیر میباشد : مکانی و کادر برای قرار دادن نام آموزشگاه مورد نظر شما ، وکتور png پرچم ایران ، وکتور png مداد رنگی ، وکتور png لوازم التحریر ، کادر برای قرار دادن نام مدیر آموزشگاه ، کادر برای قرار دادن رئیس شورا دانش آموزی ، کادر برای قرار دادن نام مربی پرورشی ، کادرهای برای قرار دادن نام اعضای کمیته ها ، کادر کمیته اقامه نماز ، کادر کمیته امورمناسبت ها ، کادر کمیته قرآن ، کادر کمیته فرهنگی هنری ، کادر کمیته علمی پژوهشی ، کادر کمیته پشتیبانی ، کادر کمیته بهداشتی ، کادر کمیته تربیت بدنی ، کادر کمیته انتظامات ، کادر کمیته صلح و دوستی (در هر یک از کادرها برای قرار دادن نام اعضا مکانی تعبیه شده که به صورت پیش فرض این اسامی وارد شده) ، وکتور png آسمان و سبزه در بکگراند بنر کمیته شورای دانش آموزی مدارس و ... که میتوانید کلیه قسمت های این بنر نمودار تشکیلاتی شورای دانش آموزی را ویرایش نمایید.

بنر شورای دانش آموزی مدارس

در اندازه 300 در 100 سانتی متر و با رزرولویشن 72 طراحی شده که می توانید این اندازه را تغییر داده و به اندازه های دلخواه و مورد نظر خودتان استفاده و چاپ نمایید طرح بنر کمیته شورای دانش آموزی را می توانید به عنوان چارت نمودار تشکیلاتی شورای داشن آموزی و یا بنر برای کمیته شورای دانش آموزی و ... چاپ نمایید در تصاویر زیر نیز نمونه طرح لایه باز و کیفیت این طرح بنر کمیته شورای دانش آموی را میتوانید مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز کمیته شورای دانش آموزی مدارس

بنر لایه باز شورای دانش آموزی

بنر لایه باز کمیته شورای دانش آموزی

 

جدول مشخصات بنر لایه باز کمیته شورای دانش آموزی مدارس
کد طرح 2274
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 20 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز کمیته شورای دانش آموزی