بنر لایه باز شهادت سردار سلیمانی

طرح بنر شهادت سردار سلیمانی

این بنر لایه باز شهادت سردار قاسم سلیمانی که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید به صورت لایه باز و با کیفیت بالا و در فرمت psd در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز شهادت سردار سلیمانی

طرح لایه باز بنر برای شهادت سردار سلیمانی لایه باز بوده که متشکل از لایه های زیر میباشد : تایپوگرافی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، جمله مقام معظم رهبری درباره حاج قاسم سلیمانی : شهادت پاداش تلاش بی وقفه او در همه این سالیان بود. که این جمله رهبری به خط نستعلیق طراحی شده است، تصویر png رهبر و حاج قاسم سلیمانی ، وکتور پرچم ایران ، وکتور کبوتر ، وکتور گل های لاله و شقای، .کتور ابر و طرح های تذهیب و .... که همه قسمت های این بنر لایه باز شهادت سردار سلیمانی را می توانید ویرایش نموده و سپس در انواع سایزهای بنر افقی چاپ و استفاده نمایید.

طرح بنر شهادت سردار سلیمانی

این بنر شهادت حاج قاسم سلیمانی در اندازه 300 در 100 سانتی متر طراحی شده است که می توانید بزرگتر نیز به صورت بنر چاپ نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر شهادت حاج قاسم سلیمانی را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه بار بنر شهادت سردار سلیمانی

بنر شهادت سردار سلیمانی لایه باز

بنر شهادت قاسم سلیمانی

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بنر شهادت سردار سلیمانی
کد طرح 2451
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 41 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز شهادت سردار سلیمانی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود