بنر شهادت امام محمد باقر

بنر شهادت امام محمد باقر

  • پنجشنبه 10 مرداد 1398
  • 333
0ديدگاه

بنر شهادت امام محمد باقر لایه باز

بنر شهادت امام محمد باقر

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ های بنر برای شهادت امام محمد باقر ع و یا انواع پوسترهای شهادت امام محمد باقر ع و ... استفاده نمایید.

طرح بنر شهادت امام محمد باقر

دارای قسمت های زیر میباشد که به صورت لایه مجزا بوده : تایپوگرافی امام محمد باقر ، گل مینیاتوری در فرمت png ، تصویر شمع ، طرح تذهیب در زمینه بنر ، متن بنر شهادت امام محمد باقر : شهادت پیشوای عدل و امامت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد . که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، جمله ای از امام محمد باقر ع : هر که خوش نیت باشد روزی اش افزایش یابد. که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، و ... که همه قسمت های این بنر شهادت امام محمد باقر قابل ویرایش و جابه جایی است.

بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر

را می توانید در انواع سایزهای بنر بزرگ و یا انواع سایزهای پوستر برای شهادت امام باقر چاپ و استفاده نمایید در حال حاضر این طرح در ابعاد 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده که قابل ویرایش سایز میباشد.در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه لایه باز این بنر شهادت امام محمد باقر و کیفیت آن را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر

بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر

طرح بنر شهادت امام محمد باقر

  

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر (ع)

کد طرح 2185
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 70*30 cm
حجم فایل 32 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

دانلود بنر لایه باز شهادت امام محمد باقر