بنر ستاد انتخاباتی

طرح بنر ستاد انتخاباتی

بنر لایه باز ستاد انتخاباتی در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع چاپ بنر برای ستاد انتخابات و یا انواع بنرهای تبلیغاتی ستاد انتخابات کاندیدا و نامزد انتخابات و ... استفاده نمایید در تصویر بالا نیز میتوانید نمونه این طرح انتخاباتی را مشاهده نمایید.

طرح لایه باز بنر ستاد انتخابات

بنر برای ستاد انتخاباتی متشکل از لایه های زیر میباشد : وکتور png گل ، مکانی برای قرار دادن تصویر و نام نامزد انتخاباتی مورد نظر شما ، وکتور png پرچم ایران ، شعار انتخاباتی با عنوان اداره شهر با اراده شهروند ، خطاطی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، خطاطی ستاد انتخاباتی کاندیدای مردمی ، وکتور png مرغ ، طرح تذهیب اسلامی ایرانی در بکگراند بنر انتخاباتی ، و .... که میتوانید همه قسمت های این بنر را ویرایش نمایید و در انواع چاپ بنر تبلیغاتی ستاد انتخاباتی استفاده نمایید.

بنر ستاد انتخاباتی

طرح لایه باز بنر ستاد انتخاباتی که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در اندازه 300 در 100 سانتی متر و با رزرولویشن 72 طراحی شده است که می توانید به صورت بنر تبلیغاتی برای ستاد انتخاباتی استفاده نمایید در تصاویر زیر میتوانید نمونه های لایه باز این بنر تبلیغاتی ستاد انتخاباتی را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر و طرح بنر لایه باز ستاد انتخابات

بنر لایه باز ستاد انتخابات

طرح بنر ستاد انتخاباتی

 

جدول مشخصات بنر لایه باز ستاد انتخابات نامزد انتخابات
کد طرح 2422
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 100*300 cm
حجم فایل 25 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود طرح لایه باز بنر ستاد انتخاباتی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود