بنر پشت سن سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد

بنر لایه باز سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد

بنر پشت سن سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی  هنری مساجد

طرح بنر لایه باز سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی مساجد کشور ، که نمونه تصویر آن را در تصاویر بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd و لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید در چاپ انواع : بنر برای سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد کشور ، بنر پشت سن مراسم سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور ،بنر لایه باز گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ، و .... به صورت بنر تبلیغاتی و بنر پشت سن مراسم و ... استفاده نمایید

بنر لایه باز سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد کشور

همانطور که در بالا گفته شد این بنر سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد به صورت لایه باز بوده و در نتیجه از لایه های زیر تشکلی شده است که عبارتند از : تصویر png رهبر ، تصویر png امام ، وکتور کبوتر ، طرح ابر و اسمان png ، وکتور گل های مینیاتوری ، تصویر png و باکیفیت مسجد جمکران ، جمله مقام معظم رهبری درباره کانونهای فرهنکی هنری مساجد : من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید . که این متن به خط نستعلیق طراحی شده ، جمله امام خمینی (ره) درباره مساجد : این مساجد بود که پیروزی را برای ملت ما درست کرد. که این طرح خطاطی نیز به صورت نستعلیق طراحی شده است ، وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ف طرح های png اسلیمی و طرح تذهیب در بکگراند بنر ، متن بنر : 18 اسفند ماه سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور گرامی باد ، که به صورت نستعلیق طراحی شده است و وکتور png تذهیب و .... که همه قسمت های این بنر پشت سن مراسم سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد را می توانید ویرایش و سپس چاپ و استفاده نمایید.

بنر گرامیداست و سالروز تاسیس کانون های فرهنکی هنری مساجد

بنر لایه باز سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در اندازه 50 در 30 و با رزولویشن 300 طراحی شده است که می توانید در انواع بنرهای 3 در 5 متر و ... به عنوان بنر تبلیغاتی و بنر پشت سن مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنر مساجد کشور

بنر لایه باز سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد

بنر همایش سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد

 

جدول مشخصات بنر لایه باز گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

کد طرح 2585
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*50 cm
حجم فایل 42 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود