بنر جشن نیکوکاری

بنر لایه باز جشن نیکوکاری

طرح لایه باز بنر جشن نیکوکاری و روز احسان و نیکوکاری ، که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع چاپ بنر برای روز نیکوکاری ، بنر جشن نیکوکاری ، بنر برای روز اجسان و نیکوکاری ، و یا پوستر برای جشن نیکوکاری و روز احسان و نیکوکاری و یا طرح های استندی جشن نیکوکاری سطح شهر و .... استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز جشن نیکوکاری

همانطور که پیشتر گفته شد این طرح لایه باز بنر جشن نیکوکاری لایه باز بوده ، و از لایه های زیر در نتیجه تشکیل شده است : وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، خطاطی نستعلیق مهربانی را تقسیم کنیم ، طرح تذهیب ، وکتور png نقش اسلیمی ، طرح تذهیب در بکگراند بنر روز نیکوکاری ، متن بنر 14 اسفند ماه روز احسان و نیکوکاری گرامی باد ، کادر برای قرار دادن نوشته ها ، خطاطی نستعلیق بهارت خوش که فکر دیگرانی ، تصویر باکیفیت هدیه و کادو ، و ... که همه قسمت های این طرح لایه باز بنر جشن نیکوکاری را می توانید جابه جا و ویرایش نمایید و در چاپ بنر روز نیکوکاری و جشن نیکوکاری استفاده نمایید.

بنر جشن نیکوکاری

این طرح لایه باز بنر جشن نیکوکاری ، در اندازه استاندارد 30 در 42 و با رزولویشن 300 طراحی شده است که نمونه تصاویر این طرح لایه باز بنر روز نیکوکاری و یا جشن نیکوکاری و روز احسان و نیکوکاری ، را در زیرمشاهده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر روز احسان و نیکوکاری

بنر لایه باز جشن نیکوکاری

بنر لایه باز روز نیکوکاری

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز جشن نیکوکاری

کد طرح 2571
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 27 MB
قیمت(تومان) 15/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز جشن نیکوکاری

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود