بنر روز مسجد

بنر روز مسجد

  • سه شنبه 22 مرداد 1398
  • 689
0ديدگاه

بنر لایه باز روز مسجد

بنر روز مسجد

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز طراحی شده است که می توانید این طرح را به صورت لایه باز دانلود نمایید و در انواع چاپ های بنر برای روز جهانی مسجد و یا انواع پوسترهای روز جهانی مسجد و ... استفاده نمایید.

طرح بنر روز جهانی مسجد

دارای قسمت های زیر میباشد : تصویر png مسجد جمکران ، طرح تذهسی اسلامی و ایرانی در بکگراند بنر روز جهانی مسجد ، متن بنر روز مسجد : 30 مرداد روز جهانی مسجد گرامی باد که این متن به خط شکسته طراحی شده ، وکتور png مرغ مینیاتوری و گل مینیاتوری ، طرح png گل ، جمله مقام معظم رهبری درباره روز مسجد : مسجد کانون ذکر عبادت اندیشه و معرفت است. که این متن به خط شکسته طراحی شده است و ... که همه قسمت های این طرح لایه باز روز جهانی مسجد را میتوانید ویرایش و سپس در انواع سایزهای بنر برای روز مسجد و یا پوستر روز مسجد استفاده نمایید.

بنر لایه باز روز مسجد

در سایز 30 در 42 طراحی شده است و با رزرولویشن 300 طراحی شده که میتوانید این اندازه را تغییر داده و در سایزای بزرگ تر و یا کوچک تر استفاده نمایید طرح بنر لایه باز روز جهانی مساجد قابل استفاده در انواع پوستر و بنر برای این مناسبت میباشد.در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز و کیفیت این طرح بنر روز مساجد را مشاهده نماید.

 

نمونه بنر لایه باز روز مساجد

بنر لایه باز روز جهانی مسجد

بنر روز مسجد

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بنر روز جهانی مسجد

کد طرح 2197
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 27 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز روز جهانی مسجد