بنر هفته تربیت اسلامی

بنر روز تربیت اسلامی

طرح بنر لایه باز روز تربیت اسلامی و امور تربیتی ، در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید کلیه قسمت های این طرح را ویرایش نمایید شما می توانید از این طرح در انواع بنرهای بزرگداشت هفته تربیت اسلامی ، بنر روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ، بنر هفته تربیت اسلامی ، بنر روز تربیت اسلامی و امور تربیتی ، که برابر با هشتم اسفند هر سال میباشد استفاده نمایید. طرح لایه باز بنر هفته تربیت اسلامی در اندازه استاندارد طراحی شده است.

بنر لایه باز هفته تربیت اسلامی

بنر لایه باز روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ، متشکل از لایه های زیر میباشد : تصویر png شهیدان رجایی و باهنر ، وکتور png پرچم ایران ، طرح بکگراند تذهیب و نقش های اسلامی ، وکتور png گل های مینیاتوری ، متن بنر برای هفته تربیت اسلامی با عنوان : هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس امور تربیتی بر سفیران صداقت و عرصه تربیت گرامی باد ، که به خط نستعلیق طراحی شده است ، تایوگرافی هفته تربیت اسلامی ، و ... که می توانید همه قسمت های این بنر لایه باز هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی را ویرایش نمایید.

بنر روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی

در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر هفته تربیت یا بنر روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را مشاهده نمایید شما می توانید از این طرح در انواع بنرهای سالروز و بزرگداشت تربیت اسلامی و .... استفاده نمایید.

 

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی

بنر لایه باز هفته تربیت اسلامی

بنر روز امور تربیتی

 

جدول مشخصات طرح بنر لایه باز روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

کد طرح 2554
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 35 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز روز تربیت اسلامی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود