بنر روز آتش نشانی و ایمنی

بنر لایه باز روز آتش نشانی

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز و قابل ویرایش طراحی شده است شما میتوانید این طرح بنر روز آتش نشانی و ایمنی را از گروه طراحی پی اس دی پرینت دانلود نموده و در انواع بنر برای روز آتش نشانی و یا بنر تبریک روز آتش نشانی و یا بنر روز آتش نشانی و ایمنی و ... استفاده نمایید.

بنر روز آتش نشانی

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر میباشد : تصویر آتش نشان ها ، تصویر png پرچم ایران در زمینه بنر روز آتش نشانی ، طرح کادر و تذهیب در زمینه بنر ، تصویر png گل و مرغ مینیاتوری ، متن بنر روز آتش نشانی : هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی گرامی باد ، که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، و ... که همه قسمت های این بنر روز اتش نشانی را می توانید ویرایش نموده و سپس در انواع چاپ بنر تبریک روز آتش نشانها استفاده نمایید.

طرح بنر روز آتش نشانی و ایمنی

در اندازه 30 در 42  سانتی متر طراحی شده است که میتوانید این اندازه را تغییر داده و به اندازه های دلخواه خودتان چاپ نمایید با توجه به رزرولویشن 300 طراحی ، طرح دارای کیفیت بالا بوده و در چاپ بنر در اندازه های بزرگ افت کیفیت ندارد. در تصاویر زیر نیز نمونه های لایه باز این بنر روز آتش نشان را میتوانید مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز روز آتش نشانی و ایمنی

بنر تبریک روز آتش نشانی

طرح بنر روز آتش نشانی

 

جدول مشخصات بنر لایه باز روز آتش نشانی و ایمنی
کد طرح 2268
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 30 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

بنر لایه باز روز آتش نشانی و ایمنی