بنر رحلت پیامبر

بنر رحلت پیامبر و شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز و قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و یا پوستر برای شهادت امام رضا و امام حسن و پیامبر اکرم و ... با توجه به نیازتان استفاده نمایید. شما می توانید از این طرح هم به صورت بنر و هم به صورت پوستر استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز رحلت پیامبر و شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی

از لایه های زیر تشکل شده است : تصویر png گنبد حضرت رضا ع ، تصویر png مسجد پیامبر ، تصویر قبرستان بقیع ، طرح تذهیب در زمینه طراحی ، وکتور png ایر ، وکتور png کبوترها ، متن بنر برای رحلت پیامب رو شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی : رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ، شهادت امام رضا (ع) و تسلیت باد ، که این متن به خط نستعلیق طراحی شده است ، وکتور png نور شمع ، و ... که همه قسمت ای این بنر قابل ویرایش است.

بنر رحلت پیامبر ، شهادت امام حسن و شهادت امام رضا

در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده و دارای کیفیت بالا بوده که می توانید در اندازه ای بنر 3 در 2 متر و ... و یا در سایر اندازه های دلخواه خود چاپ و استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر رحلت پیامبر و شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا

بنر شهادت امام رضا و شهادت امام حسن و رحلت پیامبر

بنر برای شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا و رحلت پیامبر

 

جدول مشخصات بنر لایه باز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع)
کد طرح 2312
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 38 MB
قیمت(تومان) 50/000 تومان

دانلود بنر لایه باز رحلت پیامبر و شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی