بنر دانش آموزان نمونه نماز جماعت

بنر دانش آموزان برتر نماز جماعت

در فرمت psd و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید این طرح را در انواع چاپ بنر برای دانش آموزان برتر و نمونه نماز جماعت مدرسه پسرانه و یا انواع چاپ بنر دانش آموزان برتر مدارس پسرانه و .... استفاده نمایید.

بنر دانش آموزان برتر نماز جماعت مدرسه پسرانه

به صورت لایه باز طراحی شده و دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png تابلو چوبی برای قرار دادن نام مدرسه ، وکتور png برگ و شاخه درخت ، وکتور png ریسه های رنگی ، وکتور png ریسه به شکل پرچم ایران ، وکتور png رنگین کمان رنگی ، کادر و مکان قرار دادن تصویر دانش آموزان و نام دانش آموزان برای کلاس های های اول دوم سوم چهارم پنجم و ششم ، تصویر png پسربچه در حال نماز خواندن ، تصویر png پسربچه ها در حال خواندن نماز جماعت (این قسمت لایه بسته میباشد) وکتور سبزه و گل و چمن ، وکتور png کیف و کره جغرافیایی و لوازم التحریر ، وکتور png کتاب درسی ، وکتور png پروانه ها ، و ... شما میتوانید تصویر دانش آموزان برتر نماز جماعت را در کادرهای مربوط برای تصویر و نام دانش آموزان قرار دهید و سپس به صوت بنر دانش آموزان نمونه نماز جماعت مدارس پسرانه استفاده نمایید.

طرح بنر دانش آموزان نمونه نماز جماعت مدارس

در اندازه 300 در 150 سانتی متر طراحی شده که میتوانید این اندازه را تغییر داده و و اندازه های دلخواه خود به عنوان بنر دانش آموزانه نمونه نماز جماعت برای مدارس پسرانه و یا بنر دانش آموزان برتر نماز جماعت برای مدرسه پسرانه و ... استفاده نمایید. در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر دانش اموزان برتر نماز جماعت مدارس پسرانه را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر دانش آموزان برتر نماز جماعت مدرسه پسرانه

بنر لایه باز دانش آموزان برتر نماز جماعت

بنر دانش آموزان برتر نماز جماعت

بنر دانش آموزان نمونه نماز جماعت مدرسه پسرانه

 

جدول مشخصات بنر لایه باز دانش آموزان برتر نماز جماعت مدرسه پسرانه
کد طرح 2282
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 150*300 cm
حجم فایل 37 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز دانش آموزان برتر نماز جماعت