بنر دانش آموزان برتر

بنر لایه باز دانش آموزان برتر مدرسه

در فرمت psd طراحی شده است و به صورت لایه باز و قابل ویرایش. شما میتوانید از این طرح در چاپ بنر دانش آموزان نمونه مدرسه پسرانه و یا چاپ بنر دانش آموزان برتر مدرسه پسرانه و یا چاپ بنر برای دانش آموزان برتر دبستان پسرانه استفاده نمایید.

بنر دانش آموزان برتر مدرسه پسرانه

به صورت لایه باز طراحی شده است که دارای قسمت های زیر به صورت لایه های مجزا میباشد : وکتور png رنگین کمان ، وکتور png برگ درختان ، وکتور png گل و سبزه ، وکتور png پسربچه به همراه کیف مدرسه ، تصویر png دانش آموزان پسربچه در حال مطالعه ، وکتور png تابلو چوبی برای قرار دادن نام مدرسه پسرانه مورد نظر شما ، وکتور png تابلو چوبی برای قرار دادن پایه های کلاس ها ، وکتور png کیف مدرسه و لوازم التحریر ، وکتور png کره زمین ، وکتور png ریسه های رنگی و ریسه هایی به شکل پرچم ایران ، کادر برای قرار دادن نام دانش آموزان و تصویر دانش آموزان برای پایه های اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، و پنجم و ششم ، و ... همه قسمت های این بنر دانش آموزان برتر و نمونه مدرسه پسرانه را میتوانید ویرایش نمایید و سپس در انواع چاپ بنر برای داشن آموزان نمونه و برتر مدرسه چاپ و استفاده نمایید.

بنر دانش آموزان برتر مدرسه پسرانه

در اندازه 300 در 150 سانتی متر طراحی شده است ، شما میتوانید این اندازه بنر برای دانش اموزان برتر و دانش آموزان نمونه مدرسه پسرانه را ویرایش نموده و در اندازه های دلخواه و مد نظر خودتان چاپ نمایید و به عنوان بنر برای دانش آموزان نمونه مدارس پسرانه استفاده نمایید در تصاویر زیر میتوانید نمونه های لایه باز این بنر دانش آموزان برتر و نمونه مدارس را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر دانش آموزان برتر و نمونه مدرسه پسرانه

بنر دانش آموزان برتر مدرسه پسرانه

بنر دانش آموزان نمونه مدرسه پسرانه

بنر لایه باز دانش آموزان برتر مدرسه

 

 

جدول مشخصات بنر لایه باز دانش آموزان برتر مدرسه پسرانه
کد طرح 2284
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 150*300 cm
حجم فایل 33 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز دانش آموزان برتر مدرسه پسرانه