بنر دانش آموزان برتر

بنر لایه باز دانش آموزان برتر

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ بنر برای دانش آموزان نمونه مدرسه دخترانه و یا چاپ بنر دانش آموزان برتر مدرسه دخترانه و یا چاپ بنر دانش آموزان نمونه مدارس دخترانه و .... استفاده نمایید.

طرح بنر دانش آموزان برتر مدرسه دخترانه

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png رنگین کمان کودکانه ، تصویر png دختربچه با کتاب و با حجاب ، تصویر png دانش آموز دختربچه در حال مطالعه ، وکتور png بادکنک های رنگی ، وکتور png تابلو چوبی برای قرار دادن نام مدرسه دخترانه مد نظر شما ، وکتور png تابلو چوبی برای قرار دادن نام کلاس ها و پابه ها ، وکتور آسمان در زمینه بنر دانش آموزان برتر ، وکتور png کتاب ، وکتور png لوازم التحریر ، وکتور png کتاب و ساعت ، وکتور png مداد رنگی و جامدادی ، وکتور png سبزه ، و .... که میتوانید این طرح را به صورت لایه باز بنر دانش آموزان برتر را ویرایش و سپس چاپ و استفاده نمایید.

بنر دانش آموزان برتر مدرسه دخترانه

به صورت لایه باز بوده و در اندازه 300 در 150 سانتی متر و با رزرولویشن 72 طراحی شده که میتوانید اندازه آن را تغییر داده و به ابعاد دلخواه استفاده و چاپ نمایید. شما میتوانید از این طرح برای چاپ بنر برای دانش آموزان برتر مدارس دخترانه و یا دبستان دخترانه استفاده نمایید. در تصاویر زیر میتوانید نمونه های لایه باز و کیفیت این طرح بنر دانش آموزان برتر و نمونه را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر دانش آموزان برتر و نمونه

بنر لایه باز دانش آموزان برتر

بنر لایه باز دانش آموزان برتر مدرسه دخترانه

بنر دانش آموزان برتر

 

جدول مشخصات بنر لایه باز دانش آموزان برتر و نمونه مدرسه دخترانه
کد طرح 2281
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 150*300 cm
حجم فایل 32 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز دانش آمزوان برتر مدرسه دخترانه