بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

بنر خیر مقدم اولیا معلمان و دانش آموزان

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز طراحی شده است. شما می توانید این طرح بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس را در انواع چاپ بنر برای خیرمقدم معلمان و اولیا و دانش اموزان و یا انواع بنر برای خیر مقدم بازگشایی مدارس و ... استفاده نمایید.

طرح بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر میباشد : متن بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس : مقدم اولیای محترم و دانش آموزان عزیز را در آغازین روز مهر ماه گرامی می داریم . که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، وکتور png آسمان ، وکتور png لوازم التحریر ، وکتور png زنگ مدرسه ، وکتور png مداد ، وکتور png کاغذ و برگه ، وکتور png بادکنک ، تصویر png دانش آموزان دختربچه و به همراه اولیا (این قسمت لایه باز نیست) ، وکتور png سبزه و گل و ... که می توانید این بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس و یا بنر خیر مقدم اولیا و دانش آموزان را ویرایش نموده و سپس به صورت بنر و ... چاپ نمایید.

طرح بنر خیر مقدم اولیا و دانش آموزان

در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالا بوده و به راحت می توانید تغییر سایز داده ور در اندازه های بنرهای 2 در 3 متر و ... چاپ و استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس و یا بنر خیر مقدم اولیا و دانش آموزان در بازگشایی مدارس مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز خیر مقدم بازگشایی مدارس

بنر خیر مقدم اولیا و دانش آموزان

بنر خیر مقدم دانش آموزان

 

جدول مشخصات بنر لایه باز خیر مقدم بازگشایی مدارس - دخترانه
کد طرح 2257
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 25 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز خیر مقدم بازگشایی مدارس