بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

  • یکشنبه 24 شهریور 1398
  • 1757
0ديدگاه

بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس پسرانه

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما میتوانید این طرح را پس از دانلود در انواع چاپ بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس پسرانه و یا بنر خیر مقدم معلمان ، دانش آموزان و اولیا دانش آموزان و یا بنر خیر مقدم اول مهر برای بازگشایی مدارس و ... استفاده نماید.

بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

به صورت لایه باز طراحی شده و دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png دانش آموزان پسر در حال مطالعه ، وکتور png دانش آموز پسربچه ، وکتور png ریسه های رنگی و ریسه های رنگی به شکل پرچم ایران ، وکتور png لوازم التحریر ، وکتور png سبزه و آسمان ، وکتور png کتاب های درسی و لوازم مدرسه ، وکتور png ساعت و مداد ، وکتور بادکنک های رنگی ، متن بنر خیر مقدم بازگشایی مدرسه پسرانه : مقدم اولیای محترم و دانش آموزان عزیز را در آغازین روز مهر ماه گرامی می داریم. که این متن به خط شکسته نستعلیق تهیه و طراحی شده ، و ... که همه قسمت های این بنر خیر مقدم برای آغاز مهر و بازگشایی مدارس می توانید ویرایش و سپس به صورت بنر چاپ و استفاده نمایید

طرح بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

در ابعاد و اندازه 300 در 100 سانتی متر و با رزولویشن 72 طراحی شده که می توانید این اندازه را نیز تغییر داده و به اندازه دلخواه خود به صورت بنر افقی برای خیر مقدم بازگشایی مدارس پسرانه و یا بنر خیر مقدم آغاز سال تحصیلی جدید و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز خیر مقدم بازگشایی مدارس

بنر خیر مقدم بازگشایی مدارس

بنر خیر مقدم برای بازگشایی مدارس

 

جدول مشخصات بنر لایه باز خیر مقدم بازگشایی مدارس پسرانه
کد طرح 2253
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 100*300 cm
حجم فایل 30 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز خیر مقدم بازگشایی مدارس