بنر ولادت حضرت زینب

بنر جشن ولادت حضرت زینب و روز پرستار

بنر لایه باز جشن ولادت حضرت زینب و گرامیداشت روز پرستار

طرح بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار در فرمت psd ، لایه باز و قابل ویرایش در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید در انواع بنرهای پشت سن مراسم جشن روز پرستاری و یا انواع بنر جشن ولادت حضرت زینب و یا بنر پشت سن برای مراسم ولادت حضرت زینب و گرامیداشت روز پرستار و .... استفاده نمایید طرح لایه باز بنر جشن ولادت حضرت زینب و روز پرستار در اندازه استاندارد 30 در 50 و با رزرولویشن 300 طراحی شده است که می توانید در انواع بنرهای 3 در 5 متر به صورت بنر مراسم جشن ولادت حضرت زینب و گرامیداشت و تبریک روز پرستار به عنوان پشت سن مراسم استفاده نمایید.

طرح بنر ولادت جضرت زینب و روز پرستار

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید بنر جشن ولادت حضرت زینب و روز پرستار به صورت بنر پشت سن مراسم طراحی شده است این طرح بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار متشکل از لایه های زیر میباشد که عبارتند از : وکتور کبوتر حرم ، وکتور png گل ، تصویر png گنبد حضرت زینب س ، تایپوگرافی یا زینب سلام الله علیها ، متن بنر جشن میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار ، که به خط نستعلیق طراحی شده ، خطاطی سلام بر تو ای زینب (س) بانوی مهر و عطوفت ، طرح تذهیب اسلامی ایرانی ، وکتور png ابر ، و .... که همه قسمت های این بنر مراسم پشت سن ولادت حضرت زینب س و روز پرستار را میتوانید ویرایش نمایید.

طرح بنر گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب

طرح بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار که نمونه تصاویر آن را در بالا مشاهده می نمایید به صورت بنر پشت سن برای مراسم ولادت حضرت زینب و روز گرامیداشت پرستار طراحی شده است که در تصویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر ولادت حضرت زینب و گرامیداشت روز پرستار را نیز مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر ولادت حضرت زینب و گرامیداشت روز پرستار

بنر پشت سن مراسم ولادت حضرت زینب و روز پرستار

بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار

 

جدول مشخصات بنر لایه باز ولادت حضرت زینب و روز پرستار
کد طرح 2419
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*50 cm
حجم فایل 21 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود طرح لایه باز بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود