بنر جشن ولادت امام حسن مجتبی

بنر جشن ولادت امام حسن مجتبی

  • یکشنبه 14 اردیبهشت 1399
  • 1085
0ديدگاه

بنر لایه باز جشن ولادت امام حسن مجتبی

بنر لایه باز جشن ولادت امام حسن مجتبی

طرح لایه باز بنر جشن ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ، که نمونه تصویر آن را در بالا نیز مشاهده می نمایید در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی طرح تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع چاپ پوستر اطلاع رسانی برای میلاد امام حسن مجتبی و یا چاپ بنر جشن ولادت امام حسن مجتبی و ... استفاده نمایید.

بنر اطلاع رسانی جشن ولادت امام حسن مجتبی

این طرح لایه باز بنر اطلاع رسانی جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) متشکل از قسمت های زیر می باشد که عبارتند از : تایپوگرافی یا کریم اهل بیت علیه اسلام ، وکتور png گلهای رنگی و شاد ، خطاطی جشن ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ، وکتور پروانه ، کادر اسلیمی برای قرار دادن نام سخنران ، مداح و مکان و زمان و ... که می بایست با توجه به نیاز خود نوشته ها را قرار دهید ، وکتور ابر ، و طرح تذهیب اسلامی در بکگراند و ... شما می توانید همه قسمت ها را نیز ویرایش نمایید

پوستر جشن میلاد امام حسن مجتبی

علاوه بر چاپ به صورت بنر از این طرح جشن ولادت امام حسن مجتبی ، به صورت پوستر اطلاع رسانی جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام نیز می توانید استفاد نمایید که در تصاویر زیر نیز نمونه های لایه باز این بنر را نیز می توانید مشاهده نمایید این طرح در اندازه استاندارد 30 در 42 سانتی متر بوده است و با رزولویشن 300 که در نتیجه دارای کیفیت بالایی بوده است.

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع)

بنر لایه باز جشن ولادت امام حسن مجتبی

بنر اطلاع رسانی جشن ولادت امام حسن مجتبی

 

 جدول مشخصات بنر لایه باز جشن ولادت و میلاد امام حسن مجتبی (ع)

کد طرح 2624
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 CM
حجم فایل 19 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز جشن ولادت امام حسن مجتبی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود