بنر اطلاع رسانی جشن ولادت امام حسن مجتبی

بنر لایه باز جشن ولادت امام حسن مجتبی

طرح لایه باز بنر جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در فرمت psd بوده و لایه باز . که در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما می توانید بعد از خرید و دانلود این طرح ، در چاپ انواع بنر برای جشن ولادت امام حسن مجتبی ؛ و یا چاپ پوستر جشن ولادت امام حسن مجتبی به صورت بنر و پوستر اطلاع رسانی و ... استفاده نمایید

بنر اطلاع رسانی جشن ولادت امام حسن مجتبی

این طرح مناسب برای بنر اطلاع رسانی جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) می باشد و از قسمت های زیر تشکیل شده است : تایپوگرافی السلام علیک یا کریم آل طه ، تایپوگرافی اسلام علیک یا حسن مجتبی ، خطاطی جشن ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ، وکتور گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور کبوتر ، وکتور ابر ، کادر برای قرار دادن نوشته های مورد نظر : سخنران ، مداح و زمان و مکان ، وکتورهای اسلیمی در بکگراند طرح و ... که می توانید همه موارد را ویرایش و جابه جا نمایید.

پوستر لایه باز جشن میلاد امام حسن مجتبی

این پوستر اطلاع رسانی جشن ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام در اندازه استاندارد 30 در 42  و با رزولویشن 300 طراحی شده است که می توانید در انواع بنرهای 2 در 3 متر و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر جشن ولادت امام حسن را مشاهده نمایید.

نمونه تصاویر طرح لایه باز بنر جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)

بنر لایه باز جشن ولادت امام حسن مجتبی

پوستر جشن ولادت امام حسن مجتبی

 

 جدول مشخصات بنر لایه باز جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع)

کد طرح 2625
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 CM
حجم فایل 17 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز جشن ولادت امام حسن مجتبی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود