بنر اطلاع رسانی جشن ولادت حضرت زینب و روز پرستار

بنر ولادت حضرت زینب و تبریک روز پرستار

طرح بنر لایه باز جشن ولادت حضرت زینب و تبریک روز پرستار در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع بنر برای روز پرستار و یا انواع بنر برای ولادت حضرت زینب و یا بنر اطلاع رسانی جشن ولادت حضرت زینب و گرامیداشت روز پرستار و .... استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز جشن ولادت حضرت زینب و تبریک روز پرستار

بنر لایه باز جشن ولادت حضرت زینب و گرامیداشت روز پرستار شامل لایه های زیر میباشد : طرح تذهیب در زمینه طراحی ، خطاطی سلام بر تو ای زینب (س) بانوری مهر و عطوفت ، وکتور کبوتر ، وکتور نور ، وکتور اسلیمی ، خطاطی جشن میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار ، وکتور گل ، کادر تذهیب دار برای قرار دادن نام سخنران و مکان و زمان مورد نظر شما ، و ... که میتوانید همه قسمت ها را ویاریش نمایید.

طرح بنر اطلاع رسانی ولادت حضرت زینب و روز پرستار

بنر لایه باز اطلاع رسانی روز پرستار و ولادت حضرت زینب در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده است که می توانید در انواع اندازه های بنر اطلاع رسانی برای ولادت حضرت زینب و تبریک روز پرستار و یا بنر گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر میتوانید نمونه های لایه باز این بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار

بنر اطلاع رسانی جشن ولادت حضرت زینب

بنر جشن ولادت حضرت زینب و روز پرستار

 

جدول مشخصات بنر لایه باز ولادت حضرت زینب و روز پرستار
کد طرح 2420
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 28 MB
قیمت(تومان) 40/000 تومان

خرید و دانلود طرح لایه باز بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود