بنر جشن عید فطر

بنر جشن عید فطر

  • پنجشنبه 01 خرداد 1399
  • 483
0ديدگاه

بنر مراسم جشن عید فطر

بنر جشن عید سعید فطر

بنر مراسم جشن عید سعید فطر

بنر جشن عید فطر ، در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است ، که می توانید بعد از خرید و دانلود این طرح بنر در انواع چاپ بنر مراسم جشن عید سعید فطر ، و یا چاپ بنر پشت سن مراسم جشن عید فطر و ... به صورت با کیفیت در اندازه های بزرگ استفاده نمایید.

بنر جشن عید فطر

بنر لایه باز جشن عید سعید فطر متشکل از قسمتهای زیر بوده است : تایپوگرافی 3 بعدی عید فطر مبارک ، تصویر png دستان در حال دعا به همراه گل و پروانه و نور مینیاتوری ، وکتور ابر و زمینه اسمان و سبزه در بکگراند طرح بنر جشن عید فطر ، تصویر png مقام معظم رهبری به همراه جمله ایشان درباره عید فطر : عید فطر روز پاداش و رحمت الهی است ، تصویر png امام خمینی (ره) به همراه جمله ایشان درباره عید فطر : عید شریف فطر عید ضیافت الله است ، وکتور png کادر تذهیب دار و نقش اسلیمی در بکگراند طرح ، خطاطی اللهم اهل الکبریا و العظمه ، وکتور png گل مینیاتوری در بکگراند طرح ، وکتور نور ، وکتور png گلبرگ در زمینه طرح و ... که می توانید همه قسمتهای طرح بنر جشن عید سعید فطر را ویرایش و جابه جا نمایید.

بنر لایه باز جشن عید سعید فطر

همانطور که در بالا گفته شد ، شما می توانید این طرح بنر جشن عید فطر را به صورت ابعاد بزرگ به صورت 3 در 5 و ... برای بنر پشت سن مراسم جشن عید سعید فطر و ... استفاده نمایید این طرح در اندازه 30 در 50 و با رزولویشن 300  طراحی شده است در نتیجه اینکه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده است در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز بنر جشن عید فطر را مشاهده نمایید.

نمونه تصاویر طرح لایه باز جشن عید سعید فطر

بنر عید فطر

بنر لایه باز عید فطر

 جدول مشخصات بنر لایه باز جشن عید سعید فطر

کد طرح 2638
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 50*30 CM
حجم فایل 28 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر لایه باز جشن عید فطر

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود

 

دسته بندي شده در : بنرهای اعیاد مذهبی ,