بنر جشن شکوفه ها

بنر جشن شکوفه ها

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما می توانید طرح بنر لایه باز جشن شکوفه ها را به صورت بنر و یا به صورت پوستر برای بنر مراسم جشن شکوفه های مدارس پسرانه و یا بنر مراسم جشن غنچه های مدارس پسرانه و ... استفاده نمایید.

بنر لایه باز جشن شکوفه های مدرسه پسرانه

دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png زنگ مدرسه ، وکتور png ریسه ها به شکل پرچم ایران ، متن بنر : جشن شکوفه ها مبارک باد . که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، وکتور png مدادهای رنگی ، وکتور png بادکنک های رنگی ، متن بنر برای جشن شکوفه ها : از مهر بیاموزیم آیین شکفتن را . که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، وکتور png رنگین کمان ، وکتور png پسربچه سوار دوچرخه ، وکتور png پسربچه کتاب در دست ، وکتور png پسربچه ها در حال مطالعه ، وکتور png سبزه و گل ، و ... که همه قسمت های این طرح بنر لایه باز جشن شکوفه ها برای مدارس پسرانه را می توانید ویرایش و جابه جا نمایید.

طرح بنر جشن شکوفه ها

در اندازه 30  در 42  سانتی متر و با رزرولویشن 300 طراحی شده که می توانید در انواع سایزهای بزرگ بنر برای جشن شکوفه ها و یا بنر جشن غنچه ها برای مدارس پسرانه و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز بنر جشن شکوفه های مدرسه پسرانه را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز جشن شکوفه ها

بنر لایه باز جشن شکوفه ها

بنر جشن شکوفه ها لایه باز

 

جدول مشخصات بنر لایه باز جشن شکوفه ها برای مدارس پسرانه
کد طرح 2252
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 22 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

بنر لایه باز جشن شکوفه ها مدرسه پسرانه