بنر جشن شکوفه های مدرسه دخترانه

بنر لایه باز جشن شکوفه های مدرسه دخترانه

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است. شما می توانید طرح بنر لایه باز جشن شکوفه ها و یا طرح بنر جشن غنچه ها را در انواع چاپ بنر برای جشن شکوفه ها مدارس دخترانه و یا انواع چاپ پوستر جشن شکوفه ها و غنچه های مدارس دخترانه و ... استفاده نمایید.

بنر جشن شکوفه ها مدارس دخترانه

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png ریسه ها به شکل پرچم ایران ، تصویر png دختربچه ها در حال رفتن به مدرسه ، وکتور png بادکنک های رنگی ، وکتور png آسمان ، متن بنر جشن شکوفه ها مبارک باد . که به صورت خط شکسته نستعلیق تهیه و طراحی شده ، متن بنر جشن شکوفه ها : با مهر روز به فردا که به خط شکسته طراحی شده ، وکتور png رنگین کمان ، وکتور png مداد های رنگی ، وکتور png لوازم التحریر ، وکتور png گل و سبزه و ... همه قسمت های این طرح قابل ویرایش بوده به جز قسمت تصویر دو دختربچه در حال رفتن به مدرسه که به صورت تصویر png میباشد .

بنر لایه باز جشن شکوفه ها و غنچه ها

در اندازه 30 در 42  و با رزولویشن 300 طراحی شده در نتیجه اینکه دارای کیفیت بالایی میباشد می توانید در انواع سایزهای بنر جشن شکوفه ها و یا بنر جشن غنچه ها برای مدارس دخترانه و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز نمونه های لایه باز و کیفیت این طرح بنر لایه باز جشن شکوفه های مدرسه دخترانه را می توانید مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز جشن شکوفه ها مدرسه دخترانه

بنر جشن شکوفه ها

بنر لایه باز جشن شکوفه ها

 
جدول مشخصات بنر لایه باز جشن شکوفه ها برای مدارس دخترانه
کد طرح 2251
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 23 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

بنر لایه باز جشن شکوفه ها مدرسه دخترانه