بنر تبریک تولد برای مدرسه دخترانه

بنر تبریک تولد مدرسه دخترانه

به صورت لایه باز و در فرمت psd بوده و قابل ویرایش میباشد. شما می توانید کلیه قسمت های این بنر لایه باز تبریک تولد مدارس دخترانه را ویرایش نمایید. شما میتوانید پس از دانلود این طرح ، در انواع چاپ بنر برای تبریک تولد برای مدرسه دخترانه ، و یا چاپ بنر تبریک تولد برای مدارس دخترانه و دبستان های دخترانه و ... استفاده نمایید.

بنر تبریک تولد برای مدارس دخترانه

به صورت لایه باز بوده که دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png ریسه های رنگی مناسب برای بنر تبریک تولد ، وکتور png نورافشانی ، وکتور png بادکنک های رنگی ، تایپوگرافی تولدت مبارک ، وکتور png آسمان و سبزه ، وکتور png برگ درخت ،تصویر png معلم و دانش آموزن دختربچه با حجاب ، وکتور png کیک تولد ، متن بنر تبریک تولد برای مدارس دخترانه : امروز باشکوه ترین روز هستنی است آفریدگار تو را به جهان هدیه داد به زمین خوش آمدی فرشته مهر و زیبایی ، وکتور png کتاب ، وکتور png مداد های رنگی و جامدادی ، و ... که همه قسمت های این بنر تبریک تولد مدارس دخترانه را می توانید ویرایش نمایید.

طرح بنر تبریک تولد برای مدارس دخترانه

در اندازه 300 در 100 سانتی متر طراحی شده شده است که می توانید کلیه قسمت های این بنر تبریک تولد برای مدارس دخترانه را ویرایش نمایید و در اندازه های دلخواه خود به صورت بنر برای تبریک تولد مدرسه و دبستان دخترانه استفاده نمایید. در تصاویر زیر نیز میتوانید نمونه های لایه باز این بنر تبریک تولد مدرسه دخترانه را مشاهده نمایید.

 

نمونه طرح لایه باز بنر تبریک تولد مدرسه و دبستان دخترانه

بنر تبریک تولد

بنر تبریک تولد مدرسه دخترانه

بنر لایه باز تبریک تولد مدارس دخترانه

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بنر تبریک تولد برای مدارس دخترانه
کد طرح 2306
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 300*100 cm
حجم فایل 24 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود طرح لایه باز کارت تشویق نماز مدرسه دخترانه