بنر تولد برای مدارس پسرانه

بنر لایه باز تولد برای مدرسه پسرانه

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید این طرح را پس از دانلود ، در انواع چاپ بنر برای تولد و یا چاپ بنرهای تولد و یا چاپ بنر تولد برای مدرسه پسرانه و چاپ بنر برای تولد دبستان های پسرانه و ... استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز تولد برای مدارس پسرانه

دارای قسمت های زیر به صورت لایه های مجزا میباشد که عبارتند از : وکتور png ریسه های رنگی ، وکتور png ریسه به شکل پرچم ایران ، وکتور png پسر بچه دانش آموز به همراه کیف مدرسه ، تایپوگرافی تولدت مبارک ، وکتور png نور افشانی ، وکتور png بادکنک های رنگی ، وکتور png برگ و شاخه های درخت ، متن بنر تبریک ، وکتور png کیک تولد ، وکتور png کتاب ، وکتور png سبزه ، متن بنر تولد : امروز باشکوه ترین روز هستنی است آفریدگار تو را به جهان هدیه داد ، وکتور png ساعت و کتاب و لوازم التحریر ، و ... که می توانید کلیه قسمت های این بنر لایه باز تبریک تولد برای مدارس پسرانه و یا دبستان های پسرانه را ویرایش نمایید.

بنر تبریک تولد برای مدارس پسرانه

در اندازه 300 در 100 سانتی متر طراحی شده است . که می توانید این اندازه بنر تبریک برای تولد مدارس پسرانه را ویرایش کرده و بزرگ و یا کوچک نماید. در تصاویر زیر می توانید نمونه های لایه باز این بنر تبرک تولد مدارس پسرانه و یا دبستان های پسرانه را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز تبریک تولد برای مدارس پسرانه

بنر تبریک تولد

بنر لایه باز تبریک تولد برای مدارس پسرانه

بنر تولد برای مدارس پسرانه

 

جدول مشخصات طرح لایه باز بنر تبریک تولد برای مدارس پسرانه
کد طرح 2305
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 300*100 cm
حجم فایل 24 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود طرح لایه باز کارت تشویق نماز مدرسه پسرانه