بنر تبریک آغاز سال تحصیلی جدید

بنر تبریک بازگشایی مدارس

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما میتوانید پس از دانلود این طرح بنر تبریک بازگشایی مدارس در انواع چاپ بنر عمودی برای تبریک بازگشایی مدارس و یا طرح بنر تبریک آغاز سال تحصیلی جدید ، و یا بنرهای آغاز سال تحصیلی جدید به صورت عمودی و یا پوستر تبریک بازگشایی مدارس و ... استفاده نمایید.

طرح بنر تبریک آغاز سال تحصیلی

به صورت لایه باز بوده و دارای قسمت های زیر به صورت لایه های مجزا میباشد که عبارتند از : وکتور png کیف مدرسه به شکل پرچم ایران ، وکتور png پروانه ، متن بنر برای آغاز سال تحصیلی : با مهر روز به فردا . که این متن به خط شکسته نستعلیق طراحی شده ، وکتور png برگه کاغذ در زمینه و بکگراند بنر تبریک یازگشایی مدارس ، طرح تذهیب در بکگراند و پس زمینه بنر آغاز سال تحصیی جدید ، متن بنر برای بازگشایی مدارس : فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت گرامی باد. که این متن نیز به خط شکسته نستعلیق طراحی شده و ... که می توانید کلیه قسمت های این بنر تبریک برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی را ویرایش نمایید و برای انواع مدارس مختلف و ... استفاده نمایید.

بنر لایه باز تبریک بازگشایی مدارس

در اندازه 30 در 42 سانتی متر طراحی شده و با رزرولویشن 300 . که می توانید با توجه به کیفیت بالا این طرح بنر تبریک آغاز سال تحصیلی آن را در انواع بنرهای بزرگ ماننده 3 در 2 متر و ... یا به اندازه های دلخواه خودتان چاپ و استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز و کیفیت این بنر آغاز سال تحصیلیل و بازگشایی مدارس را مشاهده نمایید.
 

نمونه بنر لایه باز تبریک آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

بنر آغاز سال تحصیلی

بنر تبریک بازگشایی مدارس

 

جدول مشخصات بنر لایه باز تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس
کد طرح 2262
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 42*30 cm
حجم فایل 11 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز تبریک بازگشایی مدارس