بنر بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی

بنر لایه باز بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی

طرح بنر لایه باز برای بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که میتوانید در انواع چاپ بنر برای گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و یا انواع پوسترهای بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ... در انواع سایزهای مختلف چاپ و استفاده نمایید.

بنر بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

طرح بنر لایه باز برای گرامیداشت و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی متشکل از لایه های زیر میباشد که می توانید کلیه قسمت های آن را ویرایش و جابه جا نمایید : تصویر png و باکیفیت شهید حاج قاسم سلیمانی ، وکتور png گل و مرغ مینیاتوری ، وکتور اسلیمی ، طرح تذهیب در زمینه و بکگراند بنر گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی ، طرح png پرچم ایران در بکگراند بنر ، کادر برای قرار دادن نام سخنران و زمان و مکان گرامیداشت ، تایپوگرافی و خطاطی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، و ....

بنر گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی

طرح بنر بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در اندازه 30 در 42 سانتی متر و با رزولویشن 300 طراحی شده است که میتوانید در انواع اندازه های بنر برای بزرگداشت شهید سلیمانی و یا انواع پوسترهای گرامیداشت شهید سلیمانی و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز این بنر گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی را مشاهده نمایید.

 

نمونه تصویر طرح لایه باز بنر بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی

بنر گرامیداشت سردار سلیمانی

بنر لایه باز بزرگداشت سردار سلیمانی

 

جدول مشخصات بنر لایه باز بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی
کد طرح 2466
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 30*42 cm
حجم فایل 38 MB
قیمت(تومان) 20/000 تومان

خرید و دانلود بنر بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود