بنر دانش آموزان برتر مدرسه پسرانه

بنر برترین دانش آموزان مدارس پسرانه

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است. شما می توانید این طرح لایه باز دانش آموزان برتر مدارس پسرانه را به صورت بنر دانش آموزان نمونه مدرسه پسرانه و یا بنر دانش آموزان برتر مدارس پسرانه و ... چاپ و استفاده نمایید.

طرح بنر دانش آموزان برتر مدارس پسرانه

به صورت لایه باز بوده که دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png کتاب درسی ، وکتور png دانش آموز پسر ، وکتور png دانش آموز پسر به همراه کیف مدرسه ، وکتور png سبزه و گل ، وکتور png جامدادی و مدادهای رنگی گودکانه و فانتزی ، وکتور png کیف مدرسه ، وکتور png بادکنک های رنگی ، وکتور png ایر و آسمان ، وکتور png رنگین کمان فانتزی و کودکانه ، وکتور png نور ، مکانی برای قرار دادن نام مدرسه مورد نظر شما ، مکانی برای قرار دادن تصویر داشن آموزان برتر اخلاقی ، درسی ، ورزشی و مناسبتی (که صورت پیش فرض و نمونه قرار داده ایم ) ، مکانی برای قرار دادن نام دانش آموز ، و ... که همه قسمت های این بنر دانش آموزان نمونه و دانش آموزان برتر قابل ویرایش و جابه جایی میباشد.

طرح بنر لایه باز دانش آموزان برتر

در اندازه 200 در 200 سانتی متر طراحی شده است که می توانید این اندازه بنر دانش اموزان برتر مدرسه پسرانه را به اندازه دلخواه خودتان تغییر داده و سپس چاپ و استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه بنر لایه باز دانش آموزان برتر مدارس پسرانه را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز دانش آموزان برتر مدارس پسرانه

بنر لایه باز دانش آموزان نمونه

بنر لایه باز دانش آموزان نمونه مدرسه پسرانه

 

 
جدول مشخصات بنر لایه باز دانش آموزان برتر مدارس پسرانه
کد طرح 2232
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 200*200 cm
حجم فایل 35 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز دانش آموزان برتر مدارس پسرانه