بنر برترین دانش آموزان

بنر برترین دانش آموزان مدارس دخترانه

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است شما می توانید این طرح لایه باز برترین دانش آموزان مدارس دخترانه را به صورت بنر دانش آموزان نمونه دخترانه و یا بنر برترین دانش آموزان مدارس دخترانه و ... استفاده نمایید.

طرح بنر برترین دانش آموزان مدارس دخترانه

به صورت لایه باز طراحی شده است که دارای قسمت های زیر میباشد : وکتور png خورشید ، وکتور png مدادهای رنگی و کاغذ ، وکتور png کیف مدرسه ، وکتور png دختربچه به همراه کیف مدرسه ، وکتور png دانش آموزان دختر ، وکتور png بادکنک های رنگی ، وکتور png سبزه ، وکتور png ساعت و مداد ، جدول برترین دانش آموزان در زمینه نمونه های اخلاقی ، نمونه های درسی ، نمونه های ورزشی ، نمونه های مناسبتی ، مکانی برای قرار دادن تصویر دانش اموزان (که به صورت پیش فرض و نمونه قرار داده ایم ) ، مکانی برای قرار دادن نام داشن آموزان ، و .... که همه قسمت های این بنر برترین دانش آموزان قایل ویرایش و جابه جایی میباشد.

بنر لایه باز برترین دانش آموزان مدارس دخترانه

در اندازه 2 در 2 متر طراحی شده است که می توانید این طرح را به صورت بنر و یا پوستر برای دانش آموزان برتر مدارس دخترانه در انواع سایزها به دلخواه خود استفاده و چاپ نمایید در تصاویر زیر نیز نمونه لایه باز بنر برترین دانش آموزان نمونه قرار داده شده.

 

نمونه بنر لایه باز برترین دانش آموزان مدارس دخترانه

بنر لایه باز دانش آموزان نمونه مدارس دخترانه

بنر دانش آموزان برتر مدارس دخترانه

 

جدول مشخصات بنر لایه باز برترین دانش آموزان مدارس دخترانه
کد طرح 2231
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 72
سایز 200*200 cm
حجم فایل 32 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز برترین دانش آموزان مدارس دخترانه