بنر برای هفته وحدت

بنر برای هفته وحدت

  • یکشنبه 12 آبان 1398
  • 1099
0ديدگاه

بنر هفته وحدت

بنر پشت سن هفته وحدت

بنر هفته وحدت و ولادت پیامبر و امام صادق

در فرمت psd بوده و به صورت لایه باز در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است. شما می توانید پس از دانلود این طرح لایه باز بنر هفته وحدت در انواع چاپ بنر برای هفته وحدت و یا چاپ بنر برای ولادت پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت استفاده نمایید.

طرح بنر لایه باز هفته وحدت

دارای لایه های زیر میباشد : تصویر png گنبد مسجد پیامبر اکرم ص ، وکتور png گل ، وکتور png کبوترها ، طرح تذهیب اسلامی در بکگراند بنر ، تایپوگرافی نستعلیق هفته وحدت ، متن بنر برای هفته وحدت : سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت تبریک و تهنیت باد. که این متن به خط نستعلیق تهیه و طراحی شده است ، تصویر png پرچم مزین با نام پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ، وکتور png برگ درختان، و ... که همه قسمت های این بنر پشت سن هفته وحدت قابل ویرایش و جابه جایی میباشد.

طرح بنر پشت سن هفته وحدت

در اندازه 30 در 50 سانتی متر طراحی شده و با رزرولویشن 300 ، در نتیجه اینکه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و می توانید در انواع بنرهای بزرگ 3 در 4 متر  ... و سایر اندازه های دلخواه شما ، به عنوان بنر پشت سن مراسم هفته وحدت و بنر تبریک هفته وحدت و یا چاپ بنر برای ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت و ... استفاده نمایید در تصاویر زیر نیز می توانید نمونه های لایه باز بنر هفته وحدت را مشاهده نمایید.

 

نمونه بنر لایه باز هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

بنر لایه باز هفته وحدت

بنر هفته وحدت لایه باز

بنر برای ولادت پیامبر و امام صادق و هفته وحدت

 

جدول مشخصات بنر لایه باز هفته وحدت و ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع)
کد طرح 2335
فرمت PSD
مد رنگی CMYK
رزولیشن 300
سایز 50*30 cm
حجم فایل 46 MB
قیمت(تومان) 35/000 تومان

دانلود بنر لایه باز برای هفته وحدت

لینک دانلود طرح پس از خرید شما نمایش داده میشود.